Ingen bindningstid!
Snabb leverans
Gratis frakt
Svensk leverantör

Coffee zeRo

Kundtjänst

Kontakta vår kundservice för personlig rådgivning. Som kund hos oss får du gratis uppföljning, råd och tips om hur du använder Coffee Zero på bästa sätt.

Hur många portionspåsar ska jag ta varje dag?

Den rekommenderade dygnsdosen är 1 portionspåse per dag, och den bör inte överskridas. Läs mer om användning och dosering här.

Hur lång tid tar det innan jag märker någon effekt?

De flesta märker av effekten efter 2 veckors till 3 månaders användning, beroende på individuella förutsättningar. Vissa personer känner av en effekt redan efter 6–7 dagars användning, medan andra upplever en mycket god effekt efter 4 månaders användning. Om du är osäker kan du kontakta vår kundservice för personlig rådgivning angående dosering och leveransintervall.

Vad är skillnaden mellan gröna och vanliga kaffebönor?

Vid rostningen av vanliga kaffebönor försvinner den kraftfulla substansen klorogensyra. Därför framställs Coffee Zero av färska, orostade gröna kaffebönor. När kaffebönor rostas blir de bruna. Innan de rostas är de gröna. Med vår metod tar vi vara på alla kraftfulla aktiva ämnen i kaffebönan, samtidigt som vi har lyckats ta fram en exceptionellt god smak.

Hur länge räcker en förpackning Coffee Zero?

En förpackning innehåller 30 påsar, vilket motsvarar en månads förbrukning vid en dosering på 1 portionspåse per dag. Om du har individuella behov är du välkommen att kontakta vår kundservice för rådgivning.

Kan jag dricka Coffee Zero på tom mage?

Ja, det går bra att ta Coffee Zero på tom mage, även om vi rekommenderar att du äter något lätt före intag. Effekten av kaffet blir densamma vilket du än väljer. Läs mer om användning och dosering här

När på dagen bör jag dricka Coffee Zero?

Bäst effekt uppnår du genom att dricka en kopp Coffee Zero tidigt på dagen i samband med frukosten. På så sätt får du fart på kroppens förbränning och får extra energi inför dagen. Men det går bra att dricka Coffee Zero när som helst under dagen. Undvik dock att dricka Coffee Zero sent på kvällen eftersom det innehåller koffein.

Kan jag använda produkten i kombination med läkemedel?

Coffee Zero är en naturprodukt som i normala fall kan användas tillsammans med mediciner. Om du är osäker och använder receptbelagda mediciner bör du kontakta din läkare.

Vi är flera i familjen som använder produkten, kan vi få rabatt?

Om ni är flera användare som bor på samma adress kan ni kontakta kundservice och få familjerabatt. Vi rekommenderar att en av er beställer först, och därefter kontaktar oss så att ni finns registrerade i vårt system innan vi lägger in rabatten.

Förbinder jag mig till något när jag beställer Coffee Zero?

Nej, Coffee Zero säljs som ett abonnemang utan bindningstid. Du får första förpackningen till halva priset så att du har möjlighet att prova produkten. Därefter får du en förpackning varje månad till ordinarie pris. Du kan när som helst säga upp abonnemanget, men senast 14 dagar före nästa försändelse. Detta beror på att vi alltid skickar försändelsen i god tid så att du har den i brevlådan exakt en månad efter den föregående. För att få ut mesta möjliga av Coffee Zero bör du inte göra något uppehåll i det dagliga intaget. Du kan också köpa 6 eller 12 förpackningar utan abonnemang till rabatterat pris.

Jag ska åka på semester och vill därför hoppa över en eller två försändelser. Hur gör jag?

Inga problem! Vi kan skräddarsy leveranserna enligt dina önskemål! Du enda du behöver göra är att kontakta kundservice.

Jag hittar inte svar på min fråga, vad ska jag göra?


Kontakta oss! Våra kundservicemedarbetare är specialister på våra produkter och finns till hands för att hjälpa dig med allt från personlig rådgivning till att besvara frågor om beställningar och leveranser. Kontakta vår kundservice idag. Vi finns till hands för dig.

Vi rekommenderar att du läser anvisningarna för användning och dosering, och att du kontaktar oss om du har frågar angående hur man använder Coffee Zero.

 

Förutom att ge råd och vägledning kan vi hjälpa till med följande:

  • Skräddarsy leveranser efter dina behov
  • Göra uppehåll i leveranser i samband med semester, flytt eller av annat skäl
  • Avsluta abonnemang
  • Adressändring
  • Returer
  • Fakturafrågor

Vi finns även till hands för att svara på frågor som du inte hittar svar på här på webbplatsen.

 

Kontaktinformation

Kontaktuppgifter till kundservice för privatpersoner hittar du här.